Vandaag hebben we een heerlijk middagje in het bos bij Dalfsen doorgebracht. Na een wandeling en een potje verstoppertje was het even bijkomen bij de boomstammen. Die stapel nodigde uit om wat leuke portretfoto’s bij/op/naast te maken. Naast een familieportret óók eentje met alle kinderen.
